Novinky, vaše názory a připomínky k webu

24.10.2011 09:30

Ahoj, po delší době jsem se dostala k potřebným úpravám textu článků,které byly mnohdy už dost zasataralé a v nejbližší době se pokusím projet a opravit vše. Velmi by mi pomohlo, kdybyste mě upozornili, pokud na nějaké chybky narazíte :) a to nejlépe v diskuzi pod tímto článkem (v poště na HOwrse se mi to zpětně špatně dohledává).

Uvítám i vaše názory na to, co se vám tu nelíbí, co tu chybí, co je zbytečné....

 

Dále bych vás chtěla upozornit na to, že existuje FÓRUM patřící k těmto stránkám, kde můžete v klidu diskutovat, inzerovat... neplatí zde přísná pravidla jako na Howrse :) Vaše inzerce  Na fóru dnes přibyly nové hodnosti, aby bylo trochu zábavnější. Svoje inzeráty a odkazy na logy prosím směřujte spíše tam.

Diskusní téma: Novinky, vaše názory a připomínky k webu

semena pasů

Datum: 10.06.2013 | Vložil: Michal

neví někdo kdy budou semena pasů

Re: semena pasů

Datum: 04.08.2016 | Vložil: Elis :3

5.4 jindy ne

stranky

Datum: 14.11.2012 | Vložil: morskapanna

ti to stranky jsou super mam odtud prezentaci ssuuuppeerr!!!!

Fr. klusák

Datum: 30.06.2012 | Vložil: hghlk

Ahoj,
jak máte ty "Vzhledy howrse" tak proč tak není také Francouzský klusám hmm ?

Semena pasů

Datum: 24.06.2012 | Vložil: Keysi14

Mám na skladě 4x semena pasů, bohužel jich potřebuji 5, takže pokud by byl ochotný někdo dodat to jedno budu ráda pokud se mi ozvete.
Pokud ne, tak jsem schopna je rozprodat.
Na howrse jsem jako Keysi14

Proč?

Datum: 13.05.2012 | Vložil: V...

Proč nemůžu taky vytvářet výtvory do černé perli?
Protože mám mooooos málo odsloužených cní,ale to je pak nanic!!!Tak proč?

Jak získat semena pasu?

Datum: 05.04.2012 | Vložil: michma

Ahojte. Prosím poraďte mi...kde seženu semena pasů? Howrse teď slaví 1rok a říkali že na forum neco bude... Prosím poraďte mi. Děkuji

Re: Jak získat semena pasu?

Datum: 09.04.2012 | Vložil: Nellynka :)

Ahoj, semena pasů se tam v ten den objevovali hodně ale ani já jsem žádné nechytla a teď budou k dostání opět až dlouho večer v náhodném dni :)

Re: Jak získat semena pasu?

Datum: 19.04.2012 | Vložil: Klárissek

Ahoj, já mám 2x semena pasů... ;) jestli máš zájem o 1x tak napiš ;)

Re: Re: Jak získat semena pasu?

Datum: 10.06.2013 | Vložil: Michal

já prosím přezdívka Misicka200

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přidat nový příspěvek