Úsvit jednorožců

21.05.2011 12:09

Tak jsme se dočkali, jednorožci jsou ve hře. Váhala jsem dlouho - no dlouho, časově omezená nabídka dlouhé váhání neumožňuje, chytré :D - a nakonec ho mám. Jednorožec Minuscule Unicorn je hřebeček plemene Achaltekinský kůň. Mrzí mě, že nemám klisničku a že to nění frís nebo arab, ale co naplat. Je to "zdarma" :)

 

A už je tu problém - chtěla bych Mrňouska nechat zestárnout, ale pak bych pro něj nenašla vhodné JC. Takže jeden z těch 10 pasů hned využiju na nákup boxu. 

 

Včera jsem měla obrovský štěstí, když jsem svůj jediný pas "investovala" do rohu hojnosti, který mi přinesl Nyxův balíček. Kámen nesmrtelnosti, Morpheovy paže, Chronův časovač a Nyxova hěvzda se teď opravdu hodí.

Nicméně se nabízí otázka: Co s ním? Nastává hledání vhodné klisničky s rozumnou majitelkou, která by byla ochotná spolupracovat na rozmnožování :)

 

Ještě bych chtěla připojit takový krátký otevřený dopis všem závistivcům, co si nemohou nebo nechtějí těch 10 pasů koupit:

Buďte rádi, že někdo na to má a koupí, protože díky tomu se jednorožci rozmnoží a budou k dostání i pro ty, co nakupovat pasy nechtějí. Díky platícím hráčům hra může existovat. Kdyby pasy nikdo nekupoval, hra by zanikla. Oproti tomu, co mnozí z nás znají z Ufonka, je nátlak na placení daleko menší a hra se dá plnohodnotně hrát i bez pasů, které lze získavát i zdarma, stejně jako bonusy, které si lze za pasy koupit. Líbí se mi Howrse, líbí se mi styl marketingu a je to poprvé, co jsem ochotná za hru platit :) to už rozhodně něco znamená :D