Po registraci, aneb co kde najdu

15.11.2011 17:53

Úspěšně jsi se zaregistroval/a, vítej ve hře :)

Právě se nacházíš na hlavní stránce. Doporučuji si ji pořádně rohlédnout, projet šipkou menu a pročíst si, kde co je.

CHOV JEZDECKÉ CENTRUM KOMUNITA POŘADÍ PROFIL
Moje kancelář Kancelář Soukromá pošta Celkové pořadí Moje pasy
Moji koně Ustájení koně Moji přátelé Chovatelé  Moje cíle
Soutěže Boxy Adresáře Koně Můj účet
Prodeje Louky Fóra Jezdecké centra Moje stránka
Obchod Lekce

*Události

Soutěže Moje práce
Černý trh Soutěže *Hra    
  Zaměstnanci *Inzerce jezdeckých center    
  Obchod Pozvat hráče    
  Tajný trh Kreativní prostor    
         

 

Nyní se podíváme na to, co se objevilo na hlavní stránce:

1 - Klinutím na Howrse se vždy vrátíš zpět na tuto stránku

2 - Nápověda se spoustou důležitých informací, každý se k ní během hry xkrát vrací :) Rozhodně je dobré si ji přečíst

3 - První číslo ukazuje, kolik máš na účtu Equus-peněz. Číslo pod ním jsou Pasy, speciální měna, kterou si lze zakoupit, získat, obchodovat s ní. Vedle je počasí a herní čas, faktory, které ovlivňují některé děje ve hře.

4 - MISE! Jakmile si prohlédneme prostředí hry, zahájíme misi. Ukončení imse je definitivní, už se nedá vrátit.

5 - Aktuální akce, doporučuji sledovat

6 - V této sekci se zobrazují aktuální cíle. Plnění cílů je podobné misím, získáš za ně mnoho bonusů a zkušeností.