Vítám všechny návštěvníky :)

01.05.2011 10:38

Ahoj, ráda bych vám trošku představila sebe i své projekty. Proto tento první příspěvek v blogu bude trochu osobní :)

 

Na Howrse a na Ufonkovi mě můžete najít pod přezdívkou vood. Jako vood stojím i za jinými projekty, jako např. Chci-psa.cz, což je můj miláček mezi stránkami :) Jsem dospělá, se závazky, toho času na rodičovské dovolené :) V budoucnu snad studentka kynologie.

 

Howrse.cz hraju prakticky od jeho počátku a moc se mi tahle hra líbí :) Kdysi dávno jsem hrála staj.ufonek.net, když ten se ubíral a stále ubírá směrem, který mě velice odrazuje. Proto jsem ráda za tuto povedenou hru, která byla konečně spuštěna i v českém jazyce. Konečně si můžu v klidu hrát s koníčkama :D

 

Do tvorby této stránky jsem se pustila poté, co mě přestalo bavit odpovídat stále dokola na tytéž dotazy přímo ve hře :) Snad pro vás bude užitečná a najdete zde odpovědi, které hledáte.

 

Máte-li další dotazy nebo připomínky, můžete se zeptat přes zprávu přímo ve hře. Upozorňuji předem, že forum ani chat o Howrse nesleduju denně :D Mimochodem - najdete je v hlavním menu a pravidlo je jediné - chovat se k ostatním slušně. Jinak si plkejte o čemkoli :D

 

Příjemnou zábavu a úspěšnou hru přeje

vood

---

Číst zprávy tohoto blogu je možné i přes RSS kanál.